Thursday, 30 April 2009

Celebrity Terhebat Masa Kini. Jom! Kita terjah

Saja je. Tajuk kasi gempak sikit. Peeja cakap kenapa tak cakap utara. Ni nak habaq mai la cik peeja oiiiii....cek cakap utara no. Mai sama-sama cakap. Cek dah jadi artis hari, satu malaya tengok. Harap-harap Pak Ali tak perasan, kalau dia perasan juga...mak aihhhh....maluuuuuuuuu.

*gambar adalah kecik. mak dah malas nak mengadjetkan dia. Lihatlah artis di dalam bulatan merah itu. Dah kena gossip dah tu bercinta dengan Ewan McGregor...Kalau terasa dianiaya untuk melihat gambar ini sila ambil pisau tikam lah dada







*ni lagi satu...artis misteri di dalam itu yang sempat dikandid oleh popparazi. kalau wenworth miller tengok tak tahan nih (lari laju-laju peeja kejar pakai kasut)



Dapatkan di pasaran sekarang. Utusan Malaysia Khamis 30 April 2009 muka surat 24 dan 25. Dapatkan naskah anda hari ini.

Sepatutnya nak cerita pagi tadi, tapi terbantut dek kerja yang menimbun. Itu adalah ucapan terima kasih dan penghargaan dari kami untuk semua yang menjayakan HHIN'09 itu hari. Tak sangko pulak lotak gambar tu sekali ha. Aiseh men...Terperasan sekejap walaupun gambar besar cipap..hahahahaha...

5 comments:

Anonymous said...

gambo x nmpk..
kena pakai kanta nak tgk..ceh!


-En.PG-

JMAM said...

tercabutt dah mato nih... awat besaq sangat gambaq tu... tak de lagi yang besaq no... Dzaza dah framekan ke gambar tu... kenangan terindah.. kan.. :)

peej said...

padia niiiiiiiiii...awat dok kecik sangat gambaq..cipap lg besaq cik oii..ni besaq bijik je nok..x pa la kan..janji dok masoq sotkabaq..
*weoww..mak cakap utara nok..sila bg markah*


satu lg wenworth miller cakap jgn nak dok perasan..dia syok aku sorang aje..haha..

My Spirit Finger said...

Mr. PG,
shut up yew! pakai la *kanta serigala*

Jmam,
akakakakaka...saje jer kasi exercise mato tu, biaq bundaq besaq skit.

My Spirit Finger said...

ok la tu. nahu, qolqolah dah nak betui dah tu. p praktis lg. k lah nak tidor nak mimpi wenworth miller...akakakaka