Sunday 26 April 2009

Kalau aku ludah muka kau, kau marah tak? mesti marah kan...

Hey!! I'm back, setelah berhempas pulas sepanjang minggu dan setelah aku korbankan hujung minggu aku selama berminggu-minggu. Tapi aku geram sebab pagi-pagi buta sudah ada spoil brat yang telah mengspoilkan aku pepagi buta. Eeeeeeee......tak suka mak!!

Aku masuk lift tengok ada ludah orang betul-betul di corner tempat menekan button lift. Guys...come on la. Boleh tolerate sikit tak. Spit la kat longkang ke tak pun tahan sekejap pergi spit di toilet. Tempat public ni, dalam lift office plak tu.

Selalunya yang suka sangat spit ni adalah lelaki kan. Aku tak condemn lelaki tapi aku kutuk lelaki yang suka meludah merata ni. Choy lah korang!! Kalau ada perempuan yang perangai macam ni juga aku tak tahu lah nak cakap apa lah, aku kutuk juga. Macam mana kalau ada ludah tu terkena kaki orang? kesian orang tak pasal-pasal kena samak dengan air ludah ko. Kotor la wey!

Senang citer kalau ko terkena ludah orang pun mesti ko marah kan? Tak pun meh aku ludah muka ko, ko marah tak?

(p.s. ingat lagi cerita acik cleaner aku tu? Well, acik tu dah tak kerja lagi dah. Dah tak ada kudrat sejak dia sakit kena timpa pokok tu. Acik cleaner lain cakap acik tu dah tak larat jalan dah. Jalan dalam rumah pun kena berpaut or pegang dinding kalau tak, tak balance.....simpati lah)

No comments: