Sunday, 12 April 2009

Papai abang rambut putih.... Hello abang ayah penyanyi.

Selesema ni memang nak makan benda bersup yang panas je kan. Tijah, ko kan terer masak dan nak jadi anak angkat mama nani, masak kan tomyam kaw untuk aku semangkuk (muka ala-ala comel macam puss in boots).


Please....pls..pls....


Balik kepada tajuk asal. Ini adalah hari-hari terakhir YB Dato' Shahrir di officenya. Oh! Ini adalah majlis perasmian untuk Kembara MyIPO sempena Hari Harta Intelek Negara 2009. Satu beban sudah dilepaskan, cuma beban paling besar menanti 23 April ni. Ahli kembara ini akan mengembara ke utara dan selatan semenanjung juga ke pantai timur untuk mempromosi IP Day ni disamping memberi kesedaran berkenaan harta intelek di kepada umum. Ramai lagi yang jahil pasal Harta Intelek. Macam aku gak...akakakakaka...sebelum kerja sini sumpah aku tak tau apa-apa.

Dia orang ni kan mengembara selama 12 hari, jadi pada ahli yang dah kawen tu tahanlah sekejap nafsu untuk mengawan tu yea. Demi bangsa dan negara tau. Biarkan gambar-gambar ini bercerita, banyak sangat boleh bikin malas untuk menaip.





with the boss




the car


the squads

small boss, big boss, big-big boss, big boss man....akakakakaka. Apa aku merepek. L-R Deputy Minister, the Minister, bos aku, one of the board members and Secretary General.








the PC


papai abang Shahrir. I'll miss u.

Dengan ini sekian sahaja laporan untuk squad waja ofice aku. Semoga bertemu di jalan raya. Majulah sukan untuk negara. Pucuk dicita ulam mendatang. Trima kaseeeeeeeeeeh!!!

Mungkin ramai sedia maklum PM dah umumkan kabinet baru termasuklah Tijah mengumumkan kabinet baru idamannya itu. Undi Tijah...vote for baby!!! So aku pun dah dapat menteri baru dan akan melapor tugas hari ni. Jadi ini lah wajah menteri baru aku itu.


Eh!....salah lah. Salah ke....

Ni ha yang betul, betul, betul.... Mempersembahkan kugiran hangit pada malam ini.....(drum roll)..kuang....kuang....kuang....




Dato' Sri Ismail Sabri

Haha...yang lagi sorang tu Ismail Sabri Junior.....

4 comments:

Tijah said...

mak syak abg rambut putih dapat offer baru....


duta yun nam hair care...


kan??

SJ said...

ah senang ah nak dapat autograph penyanyi tersebut ya.

JMAM said...

merasalaa... gosip celebrity tersebut nanti..ek.. live kan.. sila lapor di blog ini nanti...;)

My Spirit Finger said...

Tijah,
mak pun rasa macam tu. putih sangat tu rambut.

SJ,
eeeeeee choy!

Jmam,
eh..eh...lama tak nampak.