Monday 20 April 2009

Vampire in Brooklyn....eh silap...KL

Aku rasa sikit hari lagi aku jadi vampire. Ciri-ciri dah cukup.

1. Cun (harus ke?)
2. Rambut yang dah tak terurus boleh kasi ngerbang
3. Eye bag/ dark circle dah teruk macam peeja...eh silap macam panda
4. Time tidor dah berterabur
5. Gigi dah tumbuh siong (taring) tak caya? tengoklah sendiri...
6. Kerja asyik balik lewat malam lak
7. Suka minum air sirap (merah)
8. Matahari dah tak pernah tengok dah (pagi-pagi buta dah pergi kerja balik kerja lewat malam)
9. Mata semakin malam semakin merah.....(dah mengantuk tak cakap sebenarnya)
10. dan nak gigit peeja yang montok itu...muahahahahaha....muahahahahaa....muahahahahaa





Tak percaya? Kan aku dah cakap sikit hari lagi aku jadi vampire.



Tengok....samakan muka kitaorang...Memang ada kimia lah. Oh! Edward you gigit I selalu pun tak pe. I rela......auummmm....

6 comments:

Tijah said...

ckp kat abg edwet. lepas geget ko...geget aku plak

peej said...

babik..sempat mengutuk aku kan..
xde nye..apa hal nak geget korang lak..sebelum apa2..aku terbang dulu*larat ke terbang?* aku terus suruh dia gigit aku dulu *sambil bukak baju* motif tiba2 nak bukak baju??hahahha

Brown said...

saya rasa awak and tijah eloklah jumpa doctor..

Anonymous said...

awk ni gilo... -En PG-

My Spirit Finger said...

Tijah,
nak jugak tu.

Peeja,
pija bukak baju nanti abg edward cakap"wow!! dunlop pillow!"

Nonoy,
dah cek dr dah. Dr ckp deman sikit je, tak pe tak berjangkit, kan tijah kan..

En. PG,
Hallo!

peej said...

hahha..cilakak lu..i hate u lil nigga