Tuesday 12 May 2009

I jumpa Shah Rukh Khan........(sambil lari ligan dia sebab nak minta otograp sambil cakap "Abang Rukh! Nak sain...tang dada! Boleh?) Hak tuih!!

Teka sapa mai jenguk aku tadi? Sebelum tu kasi ketawa dulu....muahahahahahaha.......muahahahahaha.........muaahahahahaha..........8x lagi...8 lagi Nampak muka dia jalan mai kat aku terus lidah aku tukaq tune. Sapa suruh dia start dulu.

Aku: Tan Sri (sambil huluq tangan salam)

Dia: Habaq baik. Terima kaseh la sutuju buat appointment nak jumpa saya.

Aku: (Dengan bangga diri tanpa disuruh dan tanpa ditanya) Saya orang Penang gak. (eh! tetiba mengaku orang Penang padahai x pernah aku mengaku orang penang. Apa kes?)

Dia: Penang tang mana?

Aku Saya dok Bertam (padahai dok ja di Bertam asai orang kedah...akakakakaka...perasan. Ahh!! Pedulik apa aku, janji show off, sambil angkat kening 'The Rock')


Dia: Oooih! Orang Bertam. Ni orang besaq ni. Orang Perdana Menteri. (Aku terkedu sambil tertelan ayaq liuq) (setau aku PM adalah Najib, orang Pekan mai mana PM orang Penang ni)

Ohhh...baru aku teringat dia dok pikiaq Pak Lah masih PM. A few moments lepas tu baru dia tersedaq dari lamunan terhenti nyanyian Aris Ariwatan tu yang PM sekarang adalah Najib.

Aparah!!

Ni la orang tu. Hensem. Sebab tu la aku tune lari bila tengok dia. Ala-ala Shah Rukh Khan wa cakap lu. Tak percaya? sila tengok sendiri....












Tan Sri Abdul Kadir (Kadiaq) Sheikh Fadzir (Faziaq)
I lah orang yang dimaksudkan itew
p/s Awat mulut hang berpasiaq?


2 comments:

peej said...

yeay dah boleh baca..

haha perangai mcm mama..boss dia org melaka..tiba2 dia ngaku org melaka jugak..padahal org kg baru..nipuuuuu...
mcm kau..

My Spirit Finger said...

like future mother in law like future daughter in law. Apa aku merepek nih