Monday 13 October 2008

Buruk lantak

Setelah mengketedarah dengan lahapnya di rumah peeja semalam, aku dengan ini mengumumkan aku telah berak dua kali. Ahhhhhh......!!

Tq mama Noraini kerana telah masak dengan banyak dan lazatnya. Tq Peeja & PG kerana sudi menjemput saya makan. Esok masak sedap roger lah saya lagi. Perut saya sentiasa lapang untuk mengisi.

Lodeh, walau pun x sempat makan tapi nampak wallah!!

Sambal kacang yang yummy! and

Daging sambal yang really really awesome, superb and beyond words lah nak cakap kesedapannya. Aku sebenarnya bukan pemakan daging sangat. Kalo x pandai masak memang aku muntah balik.

Seumur hidup aku aku tak pernah makan steak..betul..sungguh..aku tak tipu. Tapi kalo sambal daging mama Noraini yang masak, muntah pun tak pe. Aku tak menyesal untuk makan lagi dan lagi dan lagi. Mama Noraini dah cakap dia dah rebus dulu. So daging tu dah tak der rasa hanyir la.

Sambal daging mama Noraini memang tarikan seks lah!! You can't say no to it. Mak Penang pun masak sambal daging rasa lain. Ye lah... lain tangan lain rasa. Kan?

Aku dah ada resepi tu, nanti aku nak try masak sendiri. Tapi mungkin aku akan oter lah, since aku tak berapa pemakan daging. Ganti dengan ayam lah jawabnyer.

2 comments:

peej said...

wah ganti ayam..mcm mna la rasa die tu kan..
kalau buat jgn la lupa jemput..la la la~

My Spirit Finger said...

peeja,

pasti.