Friday 24 October 2008

Buruk Lantak Lagi Lagi

Semalam dapat invitation untuk majlis open house lagi. Kali ini dari Hotel Seri Pacific pulak. So went there with few friends. Maka dengan ini saya adalah seperti tajuk di atas.

I went crazy when I saw all the foods there. OMG!! Heaven...singing lalalalalalala joy.... This week had been hectic with eating and foods. Saya rasa saya sudah sebesar gajah. Sungguh. I wish kalaulah saya ini terlalu alim dengan godaan makanan. Tapi apakan daya saya sangat naive.

Bayangkan my colleague and I arrived about 6 dan kami semua terus ke table yang telah di reserve kan utk kami. Aku memang tak penyabar kalau deal dengan makanan, tak de masa dah nak tunggu-tunggu, control ayu, touch-up sana sini, perhati mamat hensem. Ahhhh...persetan semua tu...

Hampir semua makanan yang dihidangkan aku bedal. Aku tak peduli orang sekeliling atau rakan sekerja yang dok tengok. Lepas satu satu makanan aku hadap. Lantak hampa la! Hampa malu, hampa lapaq. Simple, kan? Aku rasa dalam 30 jenis yang dihidangkan aku hadap hampir semua.

Haaa... Boleh bayangkan, tak ke seperti tajuk di atas. Last-last semua orang dah terbongkang kenyang. Pastu dok tengok aku dan

"Dzaza, tak sudah lagi ke? Kitaorang ni tunggu ko je nak blah"

Aku, " Ahh! Ye ke...jap. Jap je lagi". Sambil mulut penuh dengan aiskrim.

Akhirnya, aku balik dengan aman, tenang, senyum dan perut ku sengkak. Shit Lah!

2 comments:

peej said...

haha..gilo..ish lama x makan buffet...syiok oo..bole jadi giloo..

My Spirit Finger said...

ye ah...saya dah gilooooo germooookkkk ni.