Tuesday 28 October 2008

Minggu Berbaju Kurung dan Ber'Pouty' Lips...dan apa-apaan

Entah apa sheh aku dapat tetiba rasa nak berbaju kurung sepanjang minggu. Aku bet dgn kawan aku amik gambar dan mms sesama sendiri dengan gaya ber'pouty' lips. Bukti anda telah berbaju kurung pada hari itu.

Sebagai buktinya, salah satu daripada hari aku.

Apa yang boleh aku cakap....Sial lah gaya ni!! Tapi aku suka. tsk.tsk.tsk. Aku suka gambar ni sebab muka tampak agak kurus. Yeah!! Realitinya sekarang saya seperti anak gajah membesar.

Ini pun tak nak mengalah jugak. Tapi baju kurung aku terlindung di balik Raksaksa Gorgon ini. Silalah teleng ye...

Ini untuk hari berikutnya. Sori. Sila teleng lagi. Tapi aku tak sempat nak pout kan bibir. Tak pe, janji cukup syarat utamanya.

Aku sebenarya tak gemar sangat nak berkain-kain ni. Sebab terpaksa je aku redah jugak pakai kain ni.


2 comments:

peej said...

ya..
pout boleh mengaburi mata org ramai dan menyangka kite adalah kurus..haha

My Spirit Finger said...

oohhh...now i know. itu lah rahsia kejelitaan peeja. hemmm. akan di praktikkan. sungguh!