Wednesday 29 July 2009

Senyum ketika marah adakah boleh meredakan kemarahan?

Terapi terbaik ketika marah adalah dengan memakan LAKSA ya'll. Pada sayalah. Oleh kerana berperasaan marah yang meluap-luap saya kenakan diri saya dengan laksa. Saya kan hantu laksa!!
Muahahahahaa...muahahahahaha....Awas you old woman. Marah saya masih ada sedikit lagi dalam diri ni. I don't care. I kill you if I have to. But not now.....I guess you're too old to be killed. Well maybe a little bit of pengkes your crooked leg will be fine. Gah!! Damn you woman....



p/s: kalau mak aku nih, kalau tengah marah-marah mesti dia suruh pi sembahyang

3 comments:

chics said...

Tak pun "bawak-bawakla mengaji"

Mak saya akan berkata begitu hehe

Tijah said...

celup kepala dlm baldi pun ok gak. sejukkkkkk jer...

My Spirit Finger said...

YB nih...itu bunuh diri namanya...

ye la chicks, org tua2 ni mesti nasihat cenggini.