Tuesday 7 July 2009

Amarah yang sangat-sangat ni

Aku berpuasa lagi hari ini. Tapi oleh kerana sudah tidak tahan dengan sorang ni aku telah maki berbakul bakul ditambah dengan mengumpat bagai kira complete pakej lah. Boleh lagi ke ni. Tak tahan ni nak bagi lagi ni.

Kau tutttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt***********************^^^^^^^^^^^
$$$$$!!!!!!!!!!!###########@@@@@@@@@@@@@@&&&&&&&&&&& hambik kau setannnnnnnn gajah.

Ok! Done.

Kerana masih lagi berasa panas aku telah membuat satu konspirasi dengan sorang abg bernama Mahmud (bukan nama sebenar) untuk kenakan Abu Lahab ni (pun bukan nama sebenar).

Plan A aku adalah: aku nak pengkes kaki dia time dia turun tangga or eskalator, biar si Abu Lahab ni tergolek dog. muahahahahaha......muahahahahaha......(gelak jahat)

Plan B aku adalah: Aku dan Abg Mahmud nak rentangkan tali di depan mana-mana pintu atau depan pintu lift biar dia tersadung tali lalu jatuh dan mematikan diri sendiri atau pun terkepit dengan pintu lift biar badan dia terbelah dua.

Kasi ajar sikit dengan ini orang.

Tengoklah macam mana sama ada aku dan abg mahmud berani buat atau tak.

Kerana sudah tidak yakin dengan ibadah puasa sendiri (cess!! alasan) I telah telefon mak I di kampung. Bukan untuk mengadu pasal si Abu Lahabau tapi nak mengadu pasal puasa. Boleh? I tanya mak I kalau I sudah memaki dan mengumpat orang berbakul-bakul valid lagi ke puasa tu. Hahahahhahahahaha.....

Tahu mak I jawab apa?

"Alah..aku tau hang tu memang jenis tak kuat iman. Iman kapur. Dah tak yakin bukak ja lah, nak tanya-tanya pulak. Sendiri pikiaq la...!. Kalau rasa geram sangat hang pi getu ja si abu labau tu. Eh! Abu apa? Lahabau, Lahanat. Ah....lantaklah Abu apa pun, jangan abu mayat sudah. "

Har...har...har....I love you Mommy!

bersambung

No comments: