Monday, 5 January 2009

Buat yang bernama MARIA

Aku benci orang bernama MARIA (ketika ini). Kenapa mak ko namakan ko MARIA? Letak le tijah ke, Bedah ke, Senah ke atau apa-apa je lah, asalkan jangan MARIA. Ko perempuan paling keji busuk hati mulut bernanah pernah aku kenal. Aku benci kau dengan keturunan kau sekali. Kau memang puki*@# pundek ayam!! tak guna nya orang. AKu benci MARIA!!


Aku heran kenapa Yusof Haslam bikin film MARIA MARIAna (MARIA lagi!). Tak cukup dengan film bikin plak drama bersiri MARIA MARIAna (MARIA lagi!). Aku hairan juga kenapa Era, Ziana Zain, Abby dan Azza menghadap jugak nak berlakon dalam film dan drama yang menggunakan nama MARIA ni lagi. Aku benci MARIA!!


Tak cukup dengan itu bikin pulak lagi Airmata MARIA (MARIA lagi!!!). MARIA....MARIA...MARIA.... Aku benci MARIA.

(OK ini cerita tarak kena mengena pun dengan Yusof Haslam punya cerita)

Ko ingat aku hadap sangat ke nak datang rumah ko! AKu datang nak ambil surat meyurat aku la stupid!!!! Kira aku beradap lagi aku bagi salam minta kebenaran. Jaga ko MARIA!! Aku suruh tok Daik suruh konco-konco puaka niang rapik dia berparti kat umah ko. Biar hidup ko tak senang, biar hidup ko haru biru. Aku benci MARIA!!


Oh! Baru aku sedar ko dah gila, sebab tu ko dah merepek. Mungkin Bustami pun dah tak tahan dengan ko tapi terpaksa pretend jer. Sebab kenapa? Sebab ko sial la...Babiiiii. Oh! atau pun ko dah dapat tahu Bustami ada perempuan lain sebab tu ko meroyan. Tapi kalau Bustami betul ada perempuan lain....Alhamdulillah. Biar ko meroyan sampai mampus. Aku benci MARIA!!

MARIA Habib perempuan gila anak saudagar penipu. "Kenapa kau dilahirkan sebagai manusia, kan lebih baik ko dilahirkan sebagai binatang".....babiiiiiiiii.....(petikan dari ibu mertua ku kecuali the babi lah)

Aku sumpah ko mati katak hidup ko tak senang laki ko ada perempuan lain. nanti ko dapat balik apa yang ko buat. Heh!!

p/s: buat yang bernama MARIA, entri ini ditujukan kepada watak MARIA di atas. Jika ada MARIA yang membaca tetapi bukan anda wataknya, sila bikin kenduri, kalau MARIA seperti yang diceritakan aku ucapkan alhamdulillah sebab ko baca.

5 comments:

peej said...

kau gile kah??
marah betul ni...

ogy said...

wah ayat x menahan la... ganas tu... ngeri la kt bakal kakak ipar peej ni... garang tu...
takut....
lariksssss

hehehehe jgn marah ye dzaza guwau² je.. kita i SR awak jarang tinggalkan jejak cuma tah bila baca entry ni rasa mcm best plak...

My Spirit Finger said...

ogy,

garang ke? tak de lah.

miss dinza said...

hahaha...kesimpulan nyurrr maria tue memang...( sesapa tolong sambungkan)

f.a.t.g.i.r.l.s.l.i.m said...

Keji sehhh Maria tuhh :P..eh kejap,,maria p*ria sesuai tak??