Monday 17 August 2009

"Ko tengok tak movie di HBO semalam? citer hantu, best siot", "ko nak kena terajang dengan aku, ko tanya lagi sekali". hehehe

Life terasa heaven sekarang(pergh....ayat tak boleh blah). Hidup terasa seperti dalam gua sejak dua menjak ni. Tv dah takde, sejak meletup nih, so aku memang dah tak tahu apa cerita berita terkini sekarang. Ada jugak yang mai kat aku tanya, "eh! semalam ko tengok tak citer hantu baru, Tower 13, seram siot...best siot", memang aku rasa cam nak tampar lapan kali tapi bukan salah dia pun. Dia pun tak tahu aku duduk dalam gua sekarang ni.

Nak tengok bola? Lagi lah...tak dapat den nak nolong ha. Liverpool aku dah tak tahu di mana kedudukan dalam liga. Dengar pun dah ushi-ushi. Tak pe baru saja start liga. Newspaper? Kalo aku rajin aku baca...kalo tak hampeh, tak kuasa mak nyah!!.


Apa aku buat sekarang? Aku menjadi penghuni gua yang naive. Balik kerja rehat mandi, membaca selarat mana mata ku mampu. Tapi, aku perasakan pukul 10 je aku aku dah bertemujanji dengan bantal tilam dan kain selimutku. Paling bangga pergi kerja naik lrt kalo dapat duduk aku tak tersengguk-sengguk lagi. Haha...malu!!


2 comments:

Leen said...

Gua mana yg ko duduk ni.. haha

My Spirit Finger said...

gua niah