Monday, 30 March 2009

Hati Davy Jones kepunyaan saya. Sekarang, saya adalah kekal abadi.

Apa di dalam?
jeng jeng jeng....

Ooh Jack Sparow! the heart is mine. I have 2 and it made me double immortal...muahahahaahaha



Eat that heart.....arghhhhh.... Now, I am immortal

7 comments:

peej said...

serious kau sewel..
lama x jumpa..bila mau dtg lepak2 ni..

My Spirit Finger said...

peeja,
itu la. nak update citer khai bertunaNG ni. sakarang saya di kampung. kena balik, mak penang masuk sepital lagi. kerja pun makin bz sekarang, sbb event kitaorg pun dH dekat. sabtu ahad pun kerja jugak.

Wahidah said...

mak admitted ke kak?? so how is she?

Tijah said...

update la machaaa!!!!
*petikan dialog dr pelem remp-it

Nonoy said...

kak zaza mana awak???
kami merindui awak..
si lulu JANTAN tu pon rindu awak.
hehe tetibe je..jantan tu kena tekan kan..macam qala Q terlebih..
ape ni saya merepek?
bye! dtglah umah!

My Spirit Finger said...

wahidah,
dah keluar

Tijah,
Aku terkena sindrom M seperti peeja pernah kena dulu

Nonoy,
Huwaaaaaa....I mish u too. Lulu jantan...huwaaaaaa.

Nonoy said...

nak jugak salahkan aku kan..sekarang aku x malas ok..

btw noy..it's qolqolah la..
eyh ye ke??aku pun x tau..huehhuehhueh *gelak mcm jutawan fakir*